piątek, 25 stycznia 2013

Przestawienie

  07.01.2013

Hey, mam na imię Emila, ale dla wszystkich jestem Emm. Mam 13 lat ale jeszcze 3 miesiące i witaj czternastko. Interesuję się muzyką, tańcem i rysowaniem, nie wiem czy mi to wychodzi ale się staram. Zaczęłam pisać bloga gdyż iż nie mogę sobie poradzić z problemami związanym z chorobą... tak mam cukrzyce, niby takie nic a dla mnie dosyć wiele. Choruje już 3 lata, był psycholog, było cięcie się, był też bunt, ale to nic nie pomogło, otwieram się przed ludźmi i zacznę pisać co tak naprawdę czuje i co się dzieje w mojej psychice i sercu. Drugi powód pisania to moi rodzice.. oni nic nie rozumieją i chyba nie chcą zrozumieć. To boli, bardzo boli... nie ufają mi. Sprawdzają mnie na każdym kroku. Ale obiecałam sobie, że pokaże im, że też umiem być zwykłą dziewczyną, mogę jechać ze znajomymi nad jezioro czy na imprezę. Muszą mi w końcu zaufać. Ciekawa jestem czy jest ktoś taki sam jak ja.

Buziaki

Emm ;* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz