wtorek, 29 stycznia 2013

09.01.2013

             09.01.2013

" Jestem zdrowa, cukrzyca zniknęła, koniec z moimi problemami "
Po tych słowach obudziłam się i zobaczyłam szarą rzeczywistość, na podłodze leżała torba z zeszytem, glukometrem i wszystkimi zaświadczeniami i takie tak chuju muju dzikie węże.
Nadszedł dzień wyjazdu do Olsztyna na kontrole...

Uff już po... jestem w domu w głośnikach na maksa gra " Brokencyde - Sex Toyz " a ja śpiewam tańczę i jestem szczęśliwa. Schudłam 4 kg przez miesiąc i ogólnie jest wszystko dobrze, pani doktor mnie pochwaliła, a tata mnie wyśmiał bo stwierdził, że schudłam ale i tak zaraz przytyje.

Dziś oficjalnie skończyłam z moim chłopakiem... razem do tego doszliśmy. Ale nie jest źle... radzę sobie z tym wszystkim, zobaczymy jak będzie jutro.

Jestem w trakcie malowania paznokci i zastanawiania się co jutro założę i jak się uczeszę... Fuck jutro sprawdzian z Angielskiego stanowiący połowę oceny śródrocznej a ja kompletnie nic nie umiem... trzymajcie za mnie kciuki bo bez waszego wsparcia nie napisze tego...

Ouu trzeba zbierać kasę na koncert.. Tak One Direction będzie w Warszawie 13 Maja 2013 roku. Wątpię żebym uzbierała tyle kasy, rodzice mi raczej nie dołożą zbyt dużo... a zresztą Warszawa...

Coś czuję, że będzie dziś wrzask ze strony mamy... nie posprzątałam kuchni. Oj tam przeżyje to...
Idę się uczyć na ten rąbany sprawdzian. Pa.

Buziaki

Emm ;* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz